RENDEZVÉNYEK
Esküvők és romantikus események
Céges rendezvények
Privát ünnepségek
Esküvők és romantikus események
Céges rendezvények
Privát ünnepségek
Palatinus: Ahol felejthetetlen élmények születnek
Történelmi terek, időtlen elegancia és modern kiszolgálás – ez a Palatinus Grand Hotel. Legyen szó esküvőről, gálavacsoráról vagy céges eseményről, nálunk minden adott, hogy maradandó élményt nyújtsunk Önnek és vendégeinek.


Több rendezvényhelyszínünk is választható, a kisebb privát eseményektől egészen a 120 fős ünnepségekig, a 10 fős tárgyalásoktól a 300 fős konferenciákig.
Személyre szabott gasztronómiai ajánlataink, modern technikai felszereltségünk és a belvárosi elhelyezkedés garantálja, hogy vendégeink nemcsak elégedetten, hanem maradandó élményekkel távozzanak.



Tervezzen velünk és írjunk együtt új fejezetet az Ön történetébe.
- 5 konferenciaterem
- 600 fős rendezvénykapacitás
- 100 m2 extra kiállítótér/bankett tér
- 250 fős ruhatár
- „Anno 1915” étterem
- 85 szoba
Intelligens irányítás
Teljesen automatizált vezérlőrendszer, a terem világítása, hangzása és hőmérséklete egyetlen iPadről, érintéssel irányítható
Lenyűgöző hangzás
Kiváló hangzásvilág, professzionális hangprocesszorral és a legmodernebb Dante audiorendszerrel
Biztonság minden pillanatban
Stabil, biztonságos technikai háttér – megbízható áramellátás és integrált tűzjelző rendszer.
Tökéletes atmoszféra
Hangulatvilágítás és intelligens légkondicionálás, minden részlet a vendégek kényelmét szolgálja
Szakértői támogatás
Igény esetén szakképzett technikai asszisztencia, hogy Ön a vendégekre koncentrálhasson.
Tiszta kép, tökéletes hang
Nagyfelbontású vetítéstechnika és prémium hangrendszer, a figyelem garantált
Csúcskategóriás technikai felszereltség, a tökéletes rendezvényélményért.

Segítsünk a rendezvény részleteiben?
Amennyiben kérdése lenne rendezvényhelyszíneinkkel kapcsolatban, vagy segítségre van szüksége az ajánlatkérés során, keressen minket bizalommal!